středa 26. března 2014

Nintendo 64 Jungle Green

V posledních dnech se s Nintendem 64 v krabici roztrhl pytel. Nejdříve jsem splašil obyčejnou verzi přes bazoš. Další se objevila na aukru jako special edice se zlatých ovladačem. Prodala se za krásných 760,-, což mi přijde jako velmi pěkná cena pro kupujícího. Škoda, že jsem ji přestal sledovat. Na druhou stranu to asi moc nepotěšilo kolegu sběratele z Brna, jenž byl prodejcem.
No a teď konečně ještě můj poslední objev z aukra. Vyšel mě rozumné peníze a jsem s ním velmi spokojen, protože tyhle barevné verze konzole jsou luxusní. Původní cenovka ukazuje 1490,-, čemuž tedy moc nerozumím. Dobová cena se tehdy pohybovala úplně jinde.
Akorát teda nevím, kam ty krabice už mám dávat.
 





Ke konzoli se poštěstila i nějaká ta hra. Kompletní Zelda Ocarina of Time, kterou jsem sice už hrál na 3DS, ale do sbírky je fajn. Třeba si ji i jednou zkusím v původním originále, ikdyž spíš bych si ji už pouštěl na Gamecubu. Dále pak International Superstar Soccer 2000 v krabičce. Osobně mám tuhle sportovní sérii od Konami moc rád. Vyhovuje mi víc než fotbálek od EA. Tahle navíc patří mezi hrstku her, které podporují expansion pak, z těch fotbálkových pak jako jediná. A když se k tomu přičte to, že se jedná o jednu z velmi vzácných N64 her (na počet, nikoliv na peníze), tak se člověku oko zaleskne.
Dále pak jsem k tomu získal obligátního Super Maria, kterého čeká bazar. Pro závodníky nějaké ty formulky, které ale spíš založím do šuplíku, protože F-1 na N64 jsou dost marné. Pak mi přibyl pro mě srdcový Rayman, kterého jsem kdysi dávno pařil na PC. Tak snad se mi ho tentokrát podaří dohrát. A konečně pak Turok 2 a Lylat Wars, k němž už nemám moc co dodat. Až zapařím, udivím, jaké jsou. Nesmím ale zapomenout na plonkovní ovladač. Je docela těžké sehnat barevný kousek, který sedí k mé konzoli. Tenhle má přesně tu barvu, jenž má mašina, na které hraji. Nyní už tedy můžu uspokojit i puntičkářské spoluhráče při multiplayeru.

Žádné komentáře:

Okomentovat